Vi auguro.... - Reisverslag uit Blitterswijck, Nederland van Lotte Kok - WaarBenJij.nu Vi auguro.... - Reisverslag uit Blitterswijck, Nederland van Lotte Kok - WaarBenJij.nu

Vi auguro....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lotte

24 December 2008 | Nederland, Blitterswijck

Buonasera tutti :-)

Ik vertrek morgenvroeg vanaf schiphol naar Napoli, waar ik eerst een paar dagen bij de familie van Ale zal blijven...maar natuurlijk wil ik jullie wel nog even een buon natale e felice anno nuovo wensen!!!
Vanaf 2 januari ga ik kamers zoeken in Bologna, en 7 januari staat de eerste afspraak met m'n begeleiders gepland...I'll keep you posted...

liefs

  • 25 December 2008 - 13:54

    Hennos:

    Hey Lot!

    Heel veel plezier in Italie!En veel succes met je onderzoek!
    Ik ben net terug uit sri-lanka:-)

    Xx Hennos

  • 26 December 2008 - 18:26

    Ien:

    ha lutti, veel vissies gegeten? heb je het naar je zin? Gaat het goed met alle bisesti's? De ratjes worden door iedereen af en toe wat toegestoken dus ik ga maatregelen nemen voordat ze vierkant worden. ze komen er iedere dag 1 a 2 x uit.
    sem mist je!!!
    Lutti ik hoop dat het allemaal gemakkelijk gaat met een kamer vinden!
    groetjes xx

  • 27 December 2008 - 20:04

    Gerrit:

    Veel plezier en alvast de beste wensen!

  • 28 December 2008 - 16:25

    Joyce:

    Hey lotje!!

    Heel veel plezier in Italië. Geniet er elk moment van, want voor je het weet is het weer om!!
    Liefs karry (kabelbaanharry);)

  • 29 December 2008 - 15:09

    Yvonne:

    Hai Lotte!

    Ik wens je heel veel leerzame maanden in Italie en natuurlijk een gelukkig 2009!

    Dat je maar mag leren wat je allemaal leren wilt en meemaken wat je wilt!

    Dikke kus van mij!

  • 31 December 2008 - 06:24

    Marielle:

    Lopsie

    Je bent al in Italie zie ik!
    dikke nieuwjaarszoen van mops alvast vanuit de backpackers. Over minder dan 5 uur is het hier zo ver!

    Mops

  • 01 Januari 2009 - 14:47

    Patricia Koenen:

    Heeey meiske,

    Echt cool foto van jullie haha!! Waarom ga je naar Bologna?? Ik ben wel jaloers op jou haha!! En hoelang blijf je daar?? Ik zit ook in Italie, van 24 dec tot en met 2 jan.

    Meiske ik wens je veel succes in Bologna!!

    Un bacione Patje

  • 14 Januari 2009 - 18:48

    Esther:

    Hi Lot,

    Klinkt goed allemaal! We missen je wel hoor in Utrecht :( Gérard is tegenwoordig in de biep van Delft aan de studie samen met Derek! Ik hoop dat Gérard daadwerkelijk op tijd is afgestudeerd om jou te bezoeken, ik zie het wel zitten om alles life te bekijken Italie :) Mooie foto's
    Hoop je snel weer te zien!

    Groetjes Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Ciao tutti! Ik ga via deze site jullie op de hoogte proberen te houden van alles wat ik in Bologna mee maak... baci, Lotte

Actief sinds 23 Dec. 2008
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 15642

Voorgaande reizen:

25 December 2008 - 19 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: