Ik ga op reis en neem mee... - Reisverslag uit Blitterswijck, Nederland van Lotte Kok - WaarBenJij.nu Ik ga op reis en neem mee... - Reisverslag uit Blitterswijck, Nederland van Lotte Kok - WaarBenJij.nu

Ik ga op reis en neem mee...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lotte

23 December 2008 | Nederland, Blitterswijck

Hoe moet ik ooit ál mijn kleding voor drie maanden in 1 tas krijgen??? Misschien moet ik de corgi's toch maar thuis laten ;-P...

xx

  • 29 December 2008 - 10:35

    Gwenn:

    Lot, het is een beetje laat, maar ik heb de oplossing:
    Niet teveel meenemen, de rest lekker kopen, en dan veel mensen uitnodigen om je overgewicht voor de terugweg mee te nemen. Ik hou me aanbevolen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Ciao tutti! Ik ga via deze site jullie op de hoogte proberen te houden van alles wat ik in Bologna mee maak... baci, Lotte

Actief sinds 23 Dec. 2008
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 15641

Voorgaande reizen:

25 December 2008 - 19 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: