Cavalli, pizza buonissima e compleanno di Danilo - Reisverslag uit Bologna, Italië van Lotte Kok - WaarBenJij.nu Cavalli, pizza buonissima e compleanno di Danilo - Reisverslag uit Bologna, Italië van Lotte Kok - WaarBenJij.nu

Cavalli, pizza buonissima e compleanno di Danilo

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lotte

01 Maart 2009 | Italië, Bologna

Ciaooo!

We zijn weer een week verder in het Bolognasche...tijd voor een berichtje :-D! Afgelopen week ben ik 4 keer naar Cà del Rio afgereisd om lekker paard te rijden; ging super en ik mag er tegenwoordig 3 op een middag rijden. Begin dan na de tweede wel wat last te krijgen van m'n enkels en knieën (die korte beugels ook van die springzadels...ik ben ook gewoon gemaakt voor de dressuur, dat blijkt :-P), maar dat mag de pret niet drukken! Heb trouwens wel knalblauwe stijgbeugels...dus naast paardrijden doe ik ook aan alta moda ;-). Dinsdag gaan we weer...non vedo l'ora!
Afgelopen vrijdag ben ik samen met Michele een pizza gaan eten in de stad. We zijn naar pizzeria 'da Totò' geweest, waar ze echte Zuid-Italiaanse pizza's serveerden. Hoe ik dat weet? Omdat het halve geboortedorp van Michele er werkt ;-). De pizza was echt enorm, en ik kreeg hem niet op, maar era buonissima!
Zaterdag heb ik de hele dag (afgezien van wat SOG; boodschappen doen, kamer poetsen, etc.) aan mijn verslag gewerkt...Het gaat niet zo snel als ik zou willen, maar ik heb wel de smaak te pakken.
Vandaag hebben mijn huisgenoten en ik samen gegeten ter ere van de 33e verjaardag van Danilo. Naast penne met zucchine e speck (pasta met courgette en spekjes), polpette con la salsa (gehaktballetjes in tomatensaus) had Elisabetta een superlekkere chocoladetaart gemaakt...mjam :-D! Was erg lekker en gezellig; zie de foto's...
Morgen gaan de professor en ik, nu écht voor de allerlaatste keer, naar Parma toe voor een sample sessie. Mi devo svegliare alle 4 domani mattina...denk dat ik vanavond maar eens vroeg naar bed ga...

Bacione per tutti da Via Murri!

Lottina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Ciao tutti! Ik ga via deze site jullie op de hoogte proberen te houden van alles wat ik in Bologna mee maak... baci, Lotte

Actief sinds 23 Dec. 2008
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 15587

Voorgaande reizen:

25 December 2008 - 19 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: